Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Blog Reklamy

Žiadne logo, žiadne obrázky, ale viete presne na čo je to reklama

06.02.2020 | Mediálne.sk

Koľko značiek si to môže dovoliť? Leo Burnett využíva minimalizmus na zdôraznenie sily produktov spoločnosti McDonald’s

  • Tlačiť
  • 0

McDonald’s v najnovšej nenápadnej outdoorovej kampani nepoužíva názov, logo ani žiadne obrázky svojich produktov. Namiesto toho vidíme len zoznam kľúčových ingrediencií, ktoré tvoria základ niektorých ich hlavných produktov. Kľúčovú úlohu zohráva paleta farieb, ktorá zostáva verná brandingu spoločnosti.

Vizitka kampane:

Agentúra: Leo Burnett Londýn

Creatíve Director: Pete Heyes

Art Director: James Millers

Head of Design: Phil Bosher

  • Tlačiť
  • 0

Rubrika Potraviny a nápoje

Tagy Reklama dňa

Diskusia (0 reakcií)

Reklamy

Reklamy
  • Počet článkov: 5711
  • Priemerná čítanosť: 299
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Už žiadne lovenie reklám v reklamných brejkoch. Na tomto blogu sú reklamy hlavným programom.

Ak máte ďalšie informácie o spotoch, agentúru, hudbu a iné, dajte nám a ostatným vedieť v diskusiách či na redakcia@medialne.sk.

Nástroje

  • Tlačiť
  • 0 Diskusia

Reklamy

Reklamy
  • Počet článkov: 5711
  • Priemerná čítanosť: 299
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Už žiadne lovenie reklám v reklamných brejkoch. Na tomto blogu sú reklamy hlavným programom.

Ak máte ďalšie informácie o spotoch, agentúru, hudbu a iné, dajte nám a ostatným vedieť v diskusiách či na redakcia@medialne.sk.

Kalendár sa načítava...