Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Blog Reklamy

Rozprávka o zajkovi a búchačke. Kampaň upozorňuje na násilie a depresiu u mladých

04.07.2017 | Mediálne.sk

Reklama v podobe rozprávkovej knižky upozorňuje na depresiu a násilie.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Mám troch bratov. Mám ich veľmi rád, ale nie vždy konajú správne, hovorí mladý zajko v pekne maľovanej knižke, ktorá vyzerá ako rozprávka na dobrú noc.

Až kým čitatelia neotočia stranu, kde uvidia zajaca, ktorý práve zastrelil žabu alebo škrtí vačicu.

Kampaň od agentúry VML pre program Youth Ambassadors upozorňuje na problémy mestskej mládeže v Kansas City, ktoré často vyústia v násilie a depresiu.

Kampaň vyhrala zlatého aj strieborného leva na festivale Cannes Lions.

 

Zdroj: AdWeek

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Rubrika Verejný a tretí sektor

Tagy Reklama dňa

Diskusia (0 reakcií)

Reklamy

Reklamy
  • Počet článkov: 5008
  • Priemerná čítanosť: 286
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Už žiadne lovenie reklám v reklamných brejkoch. Na tomto blogu sú reklamy hlavným programom.

Ak máte ďalšie informácie o spotoch, agentúru, hudbu a iné, dajte nám a ostatným vedieť v diskusiách či na redakcia@medialne.sk.

Nástroje

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0 Diskusia

Reklamy

Reklamy
  • Počet článkov: 5008
  • Priemerná čítanosť: 286
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Už žiadne lovenie reklám v reklamných brejkoch. Na tomto blogu sú reklamy hlavným programom.

Ak máte ďalšie informácie o spotoch, agentúru, hudbu a iné, dajte nám a ostatným vedieť v diskusiách či na redakcia@medialne.sk.

Kalendár sa načítava...