Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Blog Reklamy

Rajec sprevádza krásami Rajeckej doliny

12.02.2015 | Mediálne.sk

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

Kofola, Rajec

Nezameniteľná „zvieratkovská“ reklama, typická pre pramenitú vodu Rajec, opäť rozpráva nový príbeh. Aj v roku 2015 divákov sprevádza dlhodobý ambasádor značky, medveď hnedý. Okrem krás Rajeckej doliny odhalí svojim zvieracím kolegom aj jej najväčší poklad – pramenitú vodu, ktorá chutí presne tak, ako príroda v Rajeckej doline chcela. Aktuálny koncept „Sprievodca Rajeckou dolinou“ pripravila agentúra Kaspen/Jung von Matt, ktorá sa ako víťaz minuloročného tendra po ôsmych rokoch opäť podpisuje pod stratégiu a ATL komunikáciu značky Rajec.

 

Nový televízny spot na pramenitú vodu Rajec nadväzuje na komunikáciu z minulých rokov. Tento raz sme sa zamerali na sprostredkovanie úchvatnej atmosféry Rajeckej doliny. Diváka sa do nej pokúšame nenásilne vtiahnuť. Akcentujeme nedotknutú chuť pramenitej vody, ktorá v doline vyviera,“ vysvetľuje Pavol Chalupka, Senior Brand Manažér značky Rajec, Kofola SK.

Nepoškvrnená prírodná scenéria s originálnymi zábermi priamo z Rajeckej doliny a jemný láskavý humor sú hlavnými výrazovými prostriedkami najnovšieho TV spotu značky Rajec, podpísaného claimom „Chuť patentovaná prírodou“. Natáčanie prebiehalo dokumentárnym spôsobom počas siedmych dní priamo v Rajeckej doline. Cieľom reklamy je vtiahnuť diváka priamo do prírody Rajeckej doliny a  sprostredkovať mu jej nezameniteľnú atmosféru. Lesný sprievodca medveď predstavuje rôzne krásy Rajeckej doliny a v závere prichádza až k pramenitej vode, ktorá chutí presne ako príroda sama. 

Kampaň v televízii beží na slovenských a českých televíznych staniciach počas februára a marca 2015. Okrem TV spotu bude nasadená aj digitálna aktivácia a komunikácia v miestach predaja. Pramenitú vodu Rajec nájdete v obchodoch vo formátoch 0,33l, 0,75l a 1,5l PET, 0,33l sklo a od roku 2014 aj vo formáte 0,75l sklo vo vybraných reštauráciách a kaviarňach. Viac informácií nájdete na www.rajec.com.

VIZITKA KAMPANE:

Klient:                         Kofola a.s.

Agentúra:                   Kaspen/Jung von Matt

Creative director:         Kaspen team

Art director:                 Kaspen team

Copywriter:                   Kaspen team

Produkcia:                   Bistro Films

Réžia:                         Jasmína Blaževič                      

Kamera:                       Martin Šácha 

  • Tlačiť
  • 0

Rubrika Potraviny a nápoje

Tagy Kofola, Rajec

Diskusia (0 reakcií)

Reklamy

Reklamy
  • Počet článkov: 5590
  • Priemerná čítanosť: 300
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Už žiadne lovenie reklám v reklamných brejkoch. Na tomto blogu sú reklamy hlavným programom.

Ak máte ďalšie informácie o spotoch, agentúru, hudbu a iné, dajte nám a ostatným vedieť v diskusiách či na redakcia@medialne.sk.

Nástroje

  • Tlačiť
  • 0 Diskusia

Tagy

Reklamy

Reklamy
  • Počet článkov: 5590
  • Priemerná čítanosť: 300
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Už žiadne lovenie reklám v reklamných brejkoch. Na tomto blogu sú reklamy hlavným programom.

Ak máte ďalšie informácie o spotoch, agentúru, hudbu a iné, dajte nám a ostatným vedieť v diskusiách či na redakcia@medialne.sk.

Kalendár sa načítava...