Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Blog Reklamy

Predpoveď počasia akú nikto nečakal!

12.05.2016 | Mediálne.sk

Novinka spoločnosti Heineken Slovensko, Zlatý Bažant ´73, na chvíľu vrátila Slovákov do 70. rokov.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

Heineken

Vďaka invenčnému nápadu agentúry STARMEDIA Co. a spoločnej realizácii s reklamnou agentúrou Wiktor Leo Burnett, kreatívnym oddelením TV Markízaa dramaturgiou relácie Počasie kompletne pretvorili 9. mája túto obľúbenú reláciu na TV Markíza. S meteorológom RNDr. Jozefom Iľkom, CSc. sa diváci preniesli do sveta ručne zakresľovaných meteo údajov z družice či dopisovaných teplôt. Na TV obrazovku sa vrátilo aj na mieru ušité uvedenie relácie hlásateľským vstupom v podobe sponzorského odkazu, kde retro Počasie uviedla pani Nora Beňačková.

Zdroj: TV Markíza

„Reklamná kampaň spotrebiteľom autenticky predstavuje výhody piva Zlatý Bažant ’73 tak, ako keby sme novinku uvádzali v roku 1973, vďaka čomu televízne spoty vyznievajú odľahčene až mierne humorne. V kampani sa snažíme využívať aj médiá typické pre danú dobu ako napríklad rozhlas alebo printové médiá a v rámci neštandardných formátov sme prišli s nápadom priniesť divákom predpoveď počasia tak, ako za starých čias“ hovorí Ronald Lupták, group brand manager spoločnosti HEINEKEN Slovensko.

Tento nápad natoľko zaujal i samotnú produkciu TV Markíza, že scénam z natáčania retro Počasia a rozhovorom s hlavnými protagonistami, RNDr. Jozefom Iľkom, CSc. a pani Norou Beňačkovou, dala priestor aj vo svojich reláciách Teleráno, či Reflex.

Zdroj: TV Markíza

„V súčasnej dobe je téma retra a istej nostalgie stále populárnejšia, avšak myšlienka zásahu do jedného z najsledovanejších prime-timových formátov trhového lídra bola viac než odvážna. Vybrali sme divácky obľúbený formát, ako je Počasie na Markíze a upravili ho. Vo finále prevážila atraktivita nápadu a po dôkladnej príprave a detailnej produkcii sme mohli divákom priblížiť, ako kedysi vyzeralo hlásanie počasia – jeho obsahová, ale aj vizuálna časť“ hovorí Marko Švec, Cross – Media Planner & Buyer STARMEDIA Co.

"Špeciálne Retro Počasie je výborný príklad úspešnej spolupráce medzi mediálnou agentúrou, kreatívnou agentúrou, klientom a samotným médiom. Sme hrdí, že môžeme tento projekt prezentovať ako najlepší príklad kreativity a flexibility. Dokážeme byť silný kreatívny partner, ktorý dokáže realizovať unikátne projekty šité na mieru pre našich klientov.“ Florian Skala, obchodný riaditeľ TV Markíza.

  • Tlačiť
  • 0

Rubrika Potraviny a nápoje

Tagy Heineken

Diskusia (0 reakcií)

Reklamy

Reklamy
  • Počet článkov: 5595
  • Priemerná čítanosť: 299
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Už žiadne lovenie reklám v reklamných brejkoch. Na tomto blogu sú reklamy hlavným programom.

Ak máte ďalšie informácie o spotoch, agentúru, hudbu a iné, dajte nám a ostatným vedieť v diskusiách či na redakcia@medialne.sk.

Nástroje

  • Tlačiť
  • 0 Diskusia

Tagy

Reklamy

Reklamy
  • Počet článkov: 5595
  • Priemerná čítanosť: 299
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Už žiadne lovenie reklám v reklamných brejkoch. Na tomto blogu sú reklamy hlavným programom.

Ak máte ďalšie informácie o spotoch, agentúru, hudbu a iné, dajte nám a ostatným vedieť v diskusiách či na redakcia@medialne.sk.

Kalendár sa načítava...