Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Blog Reklamy

Online kampaň z dielne dotcom.sk mapuje históriu Zlatého Bažanta

06.05.2015 | Mediálne.sk

Koncom apríla odštartoval Zlatý Bažant online kampaň „Takí sme boli“, ktorá originálnym spôsobom predstavuje históriu hurbanovského pivovaru. Z archívov boli zozbierané autentické fotografie a videá, ktoré zachytávajú dôležité míľniky originálneho slovenského piva.

  • Tlačiť
  • 0

Na stránke www.nazdravieslovensko.zlatybazant.sk návštevníci vidia, ako sa Zlatý Bažant postupne stával súčasťou nášho života. Aj vďaka súťaži má každý fanúšik piva možnosť prispieť svojou fotografiou do originálnej zbierky zachytávajúcej životný štýl Slovákov v priebehu niekoľkokých desaťročí.

„Či si to uvedomujeme alebo nie, Zlatý Bažant je už takmer polstoročie neodmysliteľnou súčasťou života Slovenska a Slovákov. Preto sme sa rozhodli osloviť všetkých fanúšikov piva s tým, aby sa s nami podelili o jedinečné momenty, na ktoré radi spomínajú. Zo získaných fotografií tak vzniká originálna galéria, ktorá ukazuje históriu každodenných radostí Slovákov“, povedal Ivan Vanák, kreatívny riaditeľ agentúry dotcom.sk.

Online kampaň je podporou prebiehajúcej ATL kampane, v ktorej je po prvýkrát použitý nový slogan „Na zdravie, Slovensko!“. Ten bude súčasťou komunikácie značky v nasledujúcom období.

Prebiehajúca kampaň „Takí sme boli“ už počas prvých dvoch týždňov od spustenia zasiahla na sociálnych sieťach viac ako 420-tisíc používateľov a používatelia prispeli do súťaže viac ako 500 osobnými a historickými fotografiami.

Na zdravie, Slovensko!

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Zlatý bažant

Diskusia (0 reakcií)

Reklamy

Reklamy
  • Počet článkov: 5590
  • Priemerná čítanosť: 300
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Už žiadne lovenie reklám v reklamných brejkoch. Na tomto blogu sú reklamy hlavným programom.

Ak máte ďalšie informácie o spotoch, agentúru, hudbu a iné, dajte nám a ostatným vedieť v diskusiách či na redakcia@medialne.sk.

Nástroje

  • Tlačiť
  • 0 Diskusia

Reklamy

Reklamy
  • Počet článkov: 5590
  • Priemerná čítanosť: 300
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Už žiadne lovenie reklám v reklamných brejkoch. Na tomto blogu sú reklamy hlavným programom.

Ak máte ďalšie informácie o spotoch, agentúru, hudbu a iné, dajte nám a ostatným vedieť v diskusiách či na redakcia@medialne.sk.

Kalendár sa načítava...