Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Blog Reklamy

Nevysávajte život z našich oceánov

03.08.2018 | Mediálne.sk

Greenpeace Kanada použila v kampani drsné obrázky, aby spoločnosti rýchlo prehodnotili používanie plastových slamiek.

  • Tlačiť
  • 0

Korytnačka, ryba a vták vo vnútri pohára s nápojom a slamka vychádzajúca z úst. "Nevysávajte život z našich oceánov", je hlavné posolstvo reklamy.

Táto kampaň síce ukazuje ako plastové slamky vysávajú život morským živočíchom, ale Greenpeace Kanada očakáva, že upriami pozornosť na zlé účinky plastového odpadu všeobecne, vrátane vrchnákov od pohárov.

Vizitka kampane:

Reklamná agnetúra: Rethink, Toronto

Creative director/Art director: Joel Holtby

Creative director/Copywriter: Mike Dubrick

Creative director: Aaron Starkman

Reťazec kaviarní Starbucks začiatkom júla oznámil svoj plán vyradiť jednorazové plastové slamky do roku 2020 s tým, že ich nahradí recyklovateľnými vrchnákmi navrhnutými tak, aby slamky neboli potrebné. V septembri bude spoločnosť Burger King UK vo svojich reštauráciách používať biologicky rozložiteľné slamky. Letecká spoločnosť Alaska Airlines končí s distribúciu umelohmotných miešadiel a Seattle sa stalo prvým americkým mestom, ktoré zakázalo používať nápojové slamky z plastu.

  • Tlačiť
  • 0

Rubrika Verejný a tretí sektor

Tagy Reklama dňa

Diskusia (0 reakcií)

Reklamy

Reklamy
  • Počet článkov: 5590
  • Priemerná čítanosť: 300
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Už žiadne lovenie reklám v reklamných brejkoch. Na tomto blogu sú reklamy hlavným programom.

Ak máte ďalšie informácie o spotoch, agentúru, hudbu a iné, dajte nám a ostatným vedieť v diskusiách či na redakcia@medialne.sk.

Nástroje

  • Tlačiť
  • 0 Diskusia

Reklamy

Reklamy
  • Počet článkov: 5590
  • Priemerná čítanosť: 300
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Už žiadne lovenie reklám v reklamných brejkoch. Na tomto blogu sú reklamy hlavným programom.

Ak máte ďalšie informácie o spotoch, agentúru, hudbu a iné, dajte nám a ostatným vedieť v diskusiách či na redakcia@medialne.sk.

Kalendár sa načítava...