Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Blog Reklamy

Muža v reklame kopol kôň do tváre. Čo sa stalo potom?

11.08.2017 | Mediálne.sk

Nič, ale aj napriek tomu sa mu životné situácie naďalej zobrazovali v podobe GIF-ov.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Vcelku vtipnú reklamu, ktorá je poskladaná z viacerých GIF-ov priniesla brazílska značka piva Brahma. Na kreatívnom koncepte spolupracovala s reklamnou agentúrou Santo. 

Spot začína dramaticky, hlavného hrdinu, ktorý akurát prežíva ťažké okamihy po noci plnej alkoholu, kopne do hlavy kôň. Po niekoľkých opakovaniach sa však zdvihne zo zeme a začne sa pozerať okolo seba. Hlavným cieľom reklamy je však poukázať na to, že práve ich pivo vás vytiahne z nudnej rutiny v živote. A najlepšie, keď si ho vychutnáte s priateľmi.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Reklama dňa

Diskusia (0 reakcií)

Reklamy

Reklamy
  • Počet článkov: 5034
  • Priemerná čítanosť: 286
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Už žiadne lovenie reklám v reklamných brejkoch. Na tomto blogu sú reklamy hlavným programom.

Ak máte ďalšie informácie o spotoch, agentúru, hudbu a iné, dajte nám a ostatným vedieť v diskusiách či na redakcia@medialne.sk.

Nástroje

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0 Diskusia

Reklamy

Reklamy
  • Počet článkov: 5034
  • Priemerná čítanosť: 286
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Už žiadne lovenie reklám v reklamných brejkoch. Na tomto blogu sú reklamy hlavným programom.

Ak máte ďalšie informácie o spotoch, agentúru, hudbu a iné, dajte nám a ostatným vedieť v diskusiách či na redakcia@medialne.sk.

Kalendár sa načítava...