Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Blog Reklamy

Facebook sa chce stať "Lepším Facebookom"

16.07.2018 | Mediálne.sk

Spoločnosť sa v novej kampani ospravedlňuje a uchádza sa o dôveru.

  • Tlačiť
  • 0

Rubrika

Médiá

Napriek tomu, že škandál s Cambridge Analytica už trochu opadol, spoločnosť Facebook spustila v Nemecku imidžovú kampaň z dielne agentúry Wieden + Kennedy Amsterdam, na podporu dôvery medzi užívateľmi.

Okrem televízneho spotu bude Facebook do polovice septembra inzerovať aj v celoštátnych denníkoch a spravodajských magazínoch a weboch. Bilbordy bude možné vidieť vo veľkých nemeckých mestách a samozrejme na šírenie reklamy využije Facebook aj vlastnú platformu.

Upozorňuje v nej aj na niektoré nové funkcie, ktoré boli zavedené v posledných mesiacoch ako reakcia na dátový škandál a tiež európske nariadenie pre ochrane osobných údajov GDPR.

  • Tlačiť
  • 0

Rubrika Médiá

Tagy Reklama dňa

Diskusia (0 reakcií)

Reklamy

Reklamy
  • Počet článkov: 5595
  • Priemerná čítanosť: 299
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Už žiadne lovenie reklám v reklamných brejkoch. Na tomto blogu sú reklamy hlavným programom.

Ak máte ďalšie informácie o spotoch, agentúru, hudbu a iné, dajte nám a ostatným vedieť v diskusiách či na redakcia@medialne.sk.

Nástroje

  • Tlačiť
  • 0 Diskusia

Rubrika

Reklamy

Reklamy
  • Počet článkov: 5595
  • Priemerná čítanosť: 299
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Už žiadne lovenie reklám v reklamných brejkoch. Na tomto blogu sú reklamy hlavným programom.

Ak máte ďalšie informácie o spotoch, agentúru, hudbu a iné, dajte nám a ostatným vedieť v diskusiách či na redakcia@medialne.sk.

Kalendár sa načítava...