Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Blog Reklamy

Dermacol chce reklamou so speváčkou Kristínou posilniť svoju pozíciu na slovenskom trhu

11.02.2019 | Mediálne.sk

Spolupráca medzi kozmetickou spoločnosťou Dermacol a slovenskou speváčkou Kristínou Pelákovou sa začala len v minulom roku, už dnes je však Kristína hviezdou v poradí tretieho spotu tejto značky.

  • Tlačiť
  • 0

Tentokrát speváčka účinkuje v reklame na dlhotrvácny make-up 24H Control, ktorý patrí k bestsellerom medzi emulznými make-upmi.  Dermacol, dlhodobá jednotka v dekoratívnej kozmetike na českom trhu, si od spolupráce sľubuje posilnenie svojej pozície aj na Slovensku. Okrem televíznej reklamy vsádza tiež na potenciál, ktorý má Kristína na videokanáli YouTube, sledovanom najmä mladšou vekovou skupinou.

Nový 30-sekundový reklamný spot vznikol pod taktovkou známeho kameramana a režiséra F. A. Brabca. Jeho dej sa odohráva počas jedného dňa speváčky – od ranného líčenia, cez fotografovanie v ateliéri, nahrávanie v štúdiu až po večerný koncert. Počas celodenného pracovného maratónu sa o dokonalý vzhľad Kristíninej pleti starajú tri produkty z radu dekoratívnej kozmetiky Dermacol - make-up 24H Control, podkladová báza Satin base a fixačný púder Invisible Powder, vďaka ktorým jej líčenie vydrží až do neskorej noci.  Okrem Kristíny si v spote  zahrali aj členovia vedenia tejto rodinnej česko-slovenskej firmy.

„Veríme, že práve prostredníctvom Kristíny, ktorá je síce v bulvári neviditeľnou, no na sociálnych sieťach jednoznačne výraznou osobnosťou, sa nám podarí pritiahnuť pozornosť mladšej cieľovej skupiny nielen na náš besteller, dlhotrvácny 24H Control make-up, ale aj ďalšie výrobky z nášho portfólia,“ vysvetľuje Věra Komárová, riaditeľka stratégie spoločnosti Dermacol.

Vplyv kanála YouTube na zákazníkov si už značka, ktorej  produkty sa úspešne predávajú vo viac ako 60 krajinách sveta, v minulosti overila. Po tom, ako vo svojich videorecenziách „objavili“ krycí krém Cover make- up, známi svetoví youtuberi - medzi nimi napríklad Jeffree Star, TatiThataylaa - dopyt po tomto produkte sa niekoľkokrát znásobil a o Dermacol sa začali zaujímať aj ďalší zahraniční influenceri. „Výrazne sa nám rozrástla skupina zákazníčok  vo veku 20 až 24 rokov, ktoré sa rady líčia a naše výrobky objavili práve týmto spôsobom,“ dodáva V. Komárová.

Videá slovenskej speváčky Kristíny Pelákovej bežne dosahujú niekoľkomiliónové počty videní,  najúspešnejší videoklip k piesni Ta ne má momentálne už  viac ako 33 miliónov zhliadnutí. Spoluprácu so značkou Dermacol si speváčka pochvaľuje: „Líčim sa často, preto je pre mňa starostlivosť o pleť prvoradá. V značke Dermacol som našla spojenie oboch – pleťovej aj dekoratívnej kozmetiky –  v overenej česko-slovenskej kvalite,“ hovorí  Kristína Peláková.

Spot je od februára 2019 nasadený v rámci televíznej kampane na staniciach skupiny JOJ, kampaň bude zároveň prebiehať na internete a sociálnych sieťach.

Námet: Tím Dermacol

Produkcia: Beltfilm

Réžia: F.A. Brabec

Mediamix: TV, online

  • Tlačiť
  • 0

Rubrika Kozmetika a drogéria

Diskusia (0 reakcií)

Reklamy

Reklamy
  • Počet článkov: 5590
  • Priemerná čítanosť: 300
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Už žiadne lovenie reklám v reklamných brejkoch. Na tomto blogu sú reklamy hlavným programom.

Ak máte ďalšie informácie o spotoch, agentúru, hudbu a iné, dajte nám a ostatným vedieť v diskusiách či na redakcia@medialne.sk.

Nástroje

  • Tlačiť
  • 0 Diskusia

Reklamy

Reklamy
  • Počet článkov: 5590
  • Priemerná čítanosť: 300
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Už žiadne lovenie reklám v reklamných brejkoch. Na tomto blogu sú reklamy hlavným programom.

Ak máte ďalšie informácie o spotoch, agentúru, hudbu a iné, dajte nám a ostatným vedieť v diskusiách či na redakcia@medialne.sk.

Kalendár sa načítava...