Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Blog Reklamy

Cannes Predictions 2014: Grand Prix for Good

03.07.2014 | Mediálne.sk

Grand Prix for Good získala na festivale Cannes Lions kampaň „Sweetie“ pre klienta Terre des Hommes, organizáciu medzinárodnej pomoci deťom.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Silná kampaň s názvom „Sweetie“ upozorňuje na obrovský problém, ktorým je detský sex turizmus na internete. Ako rozprúdiť záujem o túto pálčivú tému a zastaviť tak online predátorov na celom svete? Reklamná agentúra Lemz vytvorila 3D model filipínskeho dievčatka, vďaka ktorému vládam dokázala, že bojovať sa dá aj účinnejšie. Úspech bol obrovský, „Sweetie“ za 10 týždňov identifikovala až tisícku predátorov, zmenila zákony niekoľkých štátov a čo je najpodstatnejšie, zachránila značné množstvo detských obetí.

Projekt Cannes Predictions prináša kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett, ocenená titulom „Agentúra dvadsaťročia“, titulom pre najúspešnejšiu agentúru v celej 20-ročnej histórii súťaže Zlatý klinec. Hlasovanie na www.cannespredictions.sk je zastavené. Meno víťaza súťaže, ktorý získa úplne novú dizajnovú Kia Soul s plnou nádržou na týždeň, sa dozviete každú chvíľu na www.blog.cannespredictions.sk.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Rubrika Verejný a tretí sektor

Diskusia (0 reakcií)

Reklamy

Reklamy
  • Počet článkov: 4991
  • Priemerná čítanosť: 285
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Už žiadne lovenie reklám v reklamných brejkoch. Na tomto blogu sú reklamy hlavným programom.

Ak máte ďalšie informácie o spotoch, agentúru, hudbu a iné, dajte nám a ostatným vedieť v diskusiách či na redakcia@medialne.sk.

Nástroje

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0 Diskusia

Reklamy

Reklamy
  • Počet článkov: 4991
  • Priemerná čítanosť: 285
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Už žiadne lovenie reklám v reklamných brejkoch. Na tomto blogu sú reklamy hlavným programom.

Ak máte ďalšie informácie o spotoch, agentúru, hudbu a iné, dajte nám a ostatným vedieť v diskusiách či na redakcia@medialne.sk.

Kalendár sa načítava...