Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Blog Reklamy

Apple chce počas Vianoc oživovať spomienky

27.11.2019 | Mediálne.sk

V reklame sa inšpirovali animovaným filmom Pixaru Up.

  • Tlačiť
  • 0

V spote použili aj hudbu z filmu Hore (Up), za ktorú získal Oscara Michael Giacchino.

Aj keď ide o dojemnú vianočnú kampaň, v spote odznie aj výrazné produktové posolstvo - „iPad nie je len pasívnym nástrojom na spotrebu, ale v skutočnosti je aktívnym nástrojom na vyjadrenie sa“.

Vizitka kampane:

Klient: Apple

Agentúra: TBWA/MAL

Režisér: Mark Molloy

Produkcia: Smuggler

  • Tlačiť
  • 0

Rubrika Telekomunikačné služby

Tagy Reklama dňa

Diskusia (0 reakcií)

Reklamy

Reklamy
  • Počet článkov: 5658
  • Priemerná čítanosť: 299
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Už žiadne lovenie reklám v reklamných brejkoch. Na tomto blogu sú reklamy hlavným programom.

Ak máte ďalšie informácie o spotoch, agentúru, hudbu a iné, dajte nám a ostatným vedieť v diskusiách či na redakcia@medialne.sk.

Nástroje

  • Tlačiť
  • 0 Diskusia

Reklamy

Reklamy
  • Počet článkov: 5658
  • Priemerná čítanosť: 299
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Už žiadne lovenie reklám v reklamných brejkoch. Na tomto blogu sú reklamy hlavným programom.

Ak máte ďalšie informácie o spotoch, agentúru, hudbu a iné, dajte nám a ostatným vedieť v diskusiách či na redakcia@medialne.sk.

Kalendár sa načítava...