Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Blog Reklamy

Akokoľvek to nazvete, mali by sme o tom hovoriť

06.11.2019 | Mediálne.sk

Kampaň neziskovej organizácie Marie Curie je zameraná na odstránení stigmy okolo rozprávania o smrti

  • Tlačiť
  • 0

Podľa prieskumu, kotrý robila organizácia Marie Curie, respondenti uviedli celý rad problémov, ktoré spôsobí nevedomosť preferencií svojich blízkych na konci života. Tie nakoniec zbytočne spôsobia nezhody medzi pozostalými členmi rodiny.

Vizitka kampane:

Agentúra: Saatchi & Saatchi London
Klient: Marie Cure
Copywriters: Ryan Price, Sarah Heavens
Creative Director/ECD: Dan Treichel (ECD) Guillermo Vega (CCO)

  • Tlačiť
  • 0

Rubrika Verejný a tretí sektor

Tagy Reklama dňa

Diskusia (0 reakcií)

Reklamy

Reklamy
  • Počet článkov: 5640
  • Priemerná čítanosť: 299
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Už žiadne lovenie reklám v reklamných brejkoch. Na tomto blogu sú reklamy hlavným programom.

Ak máte ďalšie informácie o spotoch, agentúru, hudbu a iné, dajte nám a ostatným vedieť v diskusiách či na redakcia@medialne.sk.

Nástroje

  • Tlačiť
  • 0 Diskusia

Reklamy

Reklamy
  • Počet článkov: 5640
  • Priemerná čítanosť: 299
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Už žiadne lovenie reklám v reklamných brejkoch. Na tomto blogu sú reklamy hlavným programom.

Ak máte ďalšie informácie o spotoch, agentúru, hudbu a iné, dajte nám a ostatným vedieť v diskusiách či na redakcia@medialne.sk.

Kalendár sa načítava...