Blog Reklamy

Nová hypotekárna kampaň ČSOB

09.03.2012 | Mediálne.sk

ČSOB vstupuje v tradične exponovanom jarnom období na trh s hypotekárnymi produktami s vynovenou ponukou svojej najrýchlejšej hypotéky. Okrem garancie posúdenia resp. schválenia úveru do 24 hodín odpustí banka klientom 3 ľubovoľné mesačné splátky (pri fixácii úrokovej sadzby od 3 rokov vyššie a pri aktívnom používaní účtu). Kampaň od MUW Saatchi & Saatchi vychádza z jednoduchého insightu, že kúpa nehnuteľnosti je len začiatok na ceste k vlastnému bývaniu. Nová hypotéka od ČSOB "preskočením" 3 splátok umožňuje nielen nové bývanie, ale aj uvoľňuje prostriedky napríklad na lepšie alebo a rýchlejšie zariadenie si svojho bytu. Televízny spot, ktorý režijne vytvoril Tomáš Zavarský, tento benefit prezentuje formou "rýchleho pretáčania reality".

Kampaň namixovaná z TVC, printu, rádia, OOH, onlinu a POSM je spustená od 09. marca.

VIZITKA KAMPANE:

Názov kampane: Najrýchlejšia hypotéka

Klient: ČSOB

Reklamná agentúra: MUW Saatchi & Saatchi

Kreatívny riaditeľ: Erik Reingraber

Copywriter: Katarína Kurečková

Art Director: Ľubo Bercel, Branislav Mladý

Account Manager: Miroslav Nádobrý

Produkcia: Hitchhiker Films

Režisér: Tomáš Zavarský

Fotograf: Sisa Slavkovská

Mediálna agentúra: Universal McCann

Hudba: FATMUSIC – Viktor Hazard, Juraj Marikovič

Použité médiá: TV, rádio, print, OOH, online, POSM

 

  • Nahor
  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0 Diskusia

Tagy: ČSOB, MUW Saatchi & Saatchi

Diskusia (0 reakcií)

Nástroje

  • Nahor
  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0 Diskusia

Reklamy

Reklamy
  • Počet článkov: 3714
  • Priemerná čítanosť: 231
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Už žiadne lovenie reklám v reklamných brejkoch. Na tomto blogu sú reklamy hlavným programom.

Ak máte ďalšie informácie o spotoch, agentúru, hudbu a iné, dajte nám a ostatným vedieť v diskusiách či na redakcia@medialne.sk.

Kalendár sa načítava...