Diskusia

Pozrite si nové Mediálne / Radoslav Augustín, Mediálne.sk Späť na blogpost
  • Ohodnoťte príspevok !
    / Tomáš Abaffy / Júl 30, 2009 / Reaguj

    Hm, čakal som niečo lepšie…

    (Nechápem prečo ste nepoužili môj (myslím že krajší) dizajn z októbra 2008, ale budiš).

    Nový Etrend.sk je celkom v pohode, čakal som, že nové Medialne.sk bude podobné, ale hm… Mne osobne sa nepáči. (Ale pre ostatných diskutujúcich – uznávam, že možno som zaujatý a nie nestranný)…

  • Ohodnoťte príspevok !
    / Jandro / Júl 30, 2009 / Reaguj

    To písmo sa mi zdá nejaké priostré

  • Ohodnoťte príspevok !
    / radowan / Júl 30, 2009 / Reaguj

    Dizajn sa mi celkom pozdáva, ale tie fonty mi naháňajú strach… celkový dojem je preto negatívny.

  • Ohodnoťte príspevok !
    / Patic / Júl 30, 2009 / Reaguj

    Je to celé zlé veľmi zlé !

  • Ohodnoťte príspevok !
    / eMDi / Júl 30, 2009 / Reaguj

    vadi mi patkove pismo, taktiez hrany su na moj vkus ostre, chcelo by to pouzit aj oble tvary (rohy? skusit -moz-border-radius ?) inak celkom zaujimave. tomas, das link na svoj navrh?)

  • Ohodnoťte príspevok !
    / LoST_1007 / Júl 30, 2009 / Reaguj

    v com je nove? vsetko postarom len farebnejsie s priostrym fontom…dufam ze ked to spustite bude moznost prepnut si na stary dizajn. Vobec sa mi to nepaci…sorry

  • Ohodnoťte príspevok !
    / GlamBoy / Júl 30, 2009 / Reaguj

    ee :( veď to vyzerá ako web z roku 1998 :( a čo tie fonty, tie sú fakt strašné… a kde je nejaký náznak “skla” ako je tomu teraz? nemeňte to :( síce možno o dizajn nejde, ide o obsah, ale budete škaredí :(

  • Ohodnoťte príspevok !
    / scheibi / Júl 30, 2009 / Reaguj

    Nové Mediálne je strašne neprehľadné. Ak ho takto spustíte urobíte grafický krok dozadu :-(

    • Ohodnoťte príspevok !
      / sergej / Júl 30, 2009 / Reaguj

      Dozadu nie, toto je krok uplne mimo. Velmi velmi neprehladne.

  • Ohodnoťte príspevok !
    / martinSN / Júl 30, 2009 / Reaguj

    nic moc

  • Ohodnoťte príspevok !
    / krtko / Júl 30, 2009 / Reaguj

    Normálne som sa zľakol aké je to zlé a škaredé. Prepáčte.

  • Ohodnoťte príspevok !
    / tippy / Júl 30, 2009 / Reaguj

    Aj mne sa zdá strašne neprehľadné. Nepoužívate tučný rez písma. Veľosť písma sa stráca v texte. Málo kontrastné zliate. Nepríjemná zmena.

  • Ohodnoťte príspevok !
    / perohryz / Júl 30, 2009 / Reaguj

    celkovo je takmer nemožné ukázať čitateľovm akéhokoľvek webu nový dizajn a vypočuť si, že sa im páči, tak som chcel prispieť aspoň jedným príspevkom, v ktorom nedostanete vynadané :)

  • Ohodnoťte príspevok !
    / Timeup / Júl 30, 2009 / Reaguj

    Co keby ste nechali paralelne bezat aj stare Medialne? Mne sa to nove vobec nepaci. Preco? Lebo je velmi neprehladne, stredny stlpec nedrzi graficky vobec pohromade. Prilis velka modra plocha vo vrchnej casti stranky… Celkovo mam pocit kroku do 90. rokov pri pohlade na novu stranku. Napriek vsetkemu: ide o obsah – takze drzim palce. A… nespustajte to :-)

  • Ohodnoťte príspevok !
    / Radoslav Augustín, Mediálne.sk / Júl 30, 2009 / Reaguj

    Dakujeme!
    Pripominam si momenty spustania aktualneho dizajnu: vela ludom sa nepacil a chceli spat ten stary. A mame to tu spat :) To iste bude o par rokov.

    Ako povedal Tomas Bella: pri redizajnoch nezvyknu prichadzat pochvaly.

    Aby ste rozumeli charakteru zmien: tento redizajn je skor povinnostou, ako nasou volou: menime redakcny system, tak sme urobili upravy drobnosti, ktore nas dlhsie trapili. Nechceli sme strasit dramatickou samoucelnou premenou vizualu

    Ako som pisal, je to este rozbite: preto neprehladne.
    Co sa fontov tyka, tiez som pisal: prepacte typograficke nedostatky

    • Ohodnoťte príspevok !
      / GlamBoy / Júl 30, 2009 / Reaguj

      ale neboli vtedy “protesty” skôr z nezvyku? teraz veľa ľudí tento redizajn hodnotí skôr ako krok späť… hm, ale keď sa to ešte trochu “uhladí” a hlavne zmení font, tak sa to prežiť dá

    • Ohodnoťte príspevok !
      / perohryz / Júl 30, 2009 / Reaguj

      ja by som mal dve prosby ohľadom funkčnosti :)
      - nech mi už nechodia notifikácie z diskusií na MOJE VLASTNÉ príspevky :)
      - v notifikáciách by boli fajn aj texty príspevkov

      • Ohodnoťte príspevok !
        / GlamBoy / Júl 30, 2009 / Reaguj

        na tvoje vlastné príspevky? žartuješ? ;) práve taká funkcia v diskusiách bohužiaľ chýba, je možné zvoliť posielanie notifikácií jedine za celú diskusiu; a keď ich nechceš dostávať, stačí ich predsa zrušiť

        • Ohodnoťte príspevok !
          / eMDi / Júl 30, 2009 / Reaguj

          perohryz chcel povedat, ze dojde notifikacia aj ked ON napise prispevok do diskusie.

  • Ohodnoťte príspevok !
    / LIVER / Júl 30, 2009 / Reaguj

    Nie! Preboha NIE! NO! Nije! Nííííje! Nííííííííje! Prepáčte mi môj spontánny NIEsúhlas, milá redakcia, ale vážne to mnou otriaslo. Ja chcem svoje staré, milé, konzervatívne, obľúbené a neviem ešte aké Mediálne. To nové je mrzké, neprehľadné.

  • Ohodnoťte príspevok !
    / petox / Júl 30, 2009 / Reaguj

    nech uz vyzera ako vyzera, vela webov sa mi nepaci a pouzivam… ;-)
    hlavne aby zacal fungovat ’single sign-on’… doposial sa musim prilasova na medialne.sk aj etrend.sk aj ked patria pod jednu strechu.

  • Ohodnoťte príspevok !
    / najki / Júl 30, 2009 / Reaguj

    Skusim pridat trochu konstruktivnej kritiky:

    dufam, ze pismo naozaj nebude vo finale take ostre,
    farby su fajn, ale pravda je, ze mi chyba zrkadlo, to je take typicke pre medialne.sk
    paci sa mi, ze k spravam je napisany pocet diskusnych prispevkov, privitala by som to aj pri blogoch,
    posun najcitanejsich sprav na miesto blogov sa mi najprv nepozdaval, ale da sa to zvladnut,
    konecne su spodne rubriky – monitoring, tlacove spravy a pracovne ponuky prehladnejsie a ucelenejsie
    posledna vyhrada je k clankom, prekaza mi, ze stvorec skace podla velkosti anotacie, sice aj v starej tak skace, tam je ale stvorec/obdlznik vacsi a az tak to nebije, cisla 1-5 mi viac vyhovovali, ked boli vnutri ohranicenia, nez teraz ako su v novom vonku

  • Ohodnoťte príspevok !
    / najki / Júl 30, 2009 / Reaguj

    a prave som klikla na jednu spravu, diskusie nieeeeeeeeeee, medialne ma jednu z graficky najprehladnejsich diskusii, prosim toto nerobte, vsetky prispevky sa mi zlievaju do jedneho a urcite nedavajte, ze prispevok pridany pred 4 dnami, datumy a casy ponechajte, prosim

    • Ohodnoťte príspevok !
      / GlamBoy / Júl 30, 2009 / Reaguj

      no absolútne súhlasím, tie diskusie sú fakt veľmi zlé

  • Ohodnoťte príspevok !
    / Useless / Júl 30, 2009 / Reaguj

    Tymto dizajnom a ani strukurou webu by som sa nechvalil teda ;(

  • Ohodnoťte príspevok !
    / Front / Júl 30, 2009 / Reaguj

    je to naozaj zle. navrat o par rokov dozadu

  • Ohodnoťte príspevok !
    / starsky / Júl 30, 2009 / Reaguj

    Hm, nechápem tento trend v grafike webov. Tento krok sa mi zdá podobný, ako urobili ako v .týždni. Zlý.

    • Ohodnoťte príspevok !
      / Patic / Júl 30, 2009 / Reaguj

      Ano, pretože to robí tá istá firma

  • Ohodnoťte príspevok !
    / evosonic / Júl 30, 2009 / Reaguj

    Mozno som aj chcel napisat iny nazor, nez tie, ktore su v diskusii, ale bohuzial sa musim pridat. Aj ked chapem, ze tym asi nic nezmenime a premena na “nove” medialne.sk je nezvratna. Redizajn posobi amatersky. Neviem si pomoct, ale nicim sa nelisi od tych zadarmo-webov, ktore si mozete zriadit uz v pripravenom grafickom style. Vobec nedokazem pochopit nutnost takejto zmeny. Chodit sem budem tak ci tak kvoli obsahu – toto je asi vasa jedina istota, ktorou ste kryti. Po grafickej stranke ale stratite svoju niekolko rokov budovanu tvar. Venujem sa grafickej tvorbe web stranok a podla mojho nazoru je toto skutocne krok spat. Bohuzial.

  • Ohodnoťte príspevok !
    / pepek92 / Júl 30, 2009 / Reaguj

    To je nejaký žart?

  • Ohodnoťte príspevok !
    / Benci / Júl 30, 2009 / Reaguj

    Páči sa mi myšlienka zjednodušiť design, ktorý je teraz podľa mňa preplnený zbytočnou grafikou. No nový design mi príde nesmierne nezladený, nezosúladený, všetko je tam ako piate cez deviate… Pripadá mi skôr ako nejaká betaverzia. Na jednej strane prichádza s novinkami, na druhej kopíruje štruktúru súčasného dizajnu. Tá však v novom dizajne neladí.
    A navyše ma úplne irituje použitie kapitálok v položkách submenu. :)

  • Ohodnoťte príspevok !
    / Benci / Júl 30, 2009 / Reaguj

    Mimochodom, nový etrent je pekný, prečo by Mediálne nemohlo byť zladené s ostatnými webmi?

  • Ohodnoťte príspevok !
    / pepek92 / Júl 30, 2009 / Reaguj

    Neviem, aký bol dôvod nepoužiť tento návrh od Tomáša?

    http://www.abaffy.net/post/52/medialne-sk-nepouzity-koncept-dizajnu.html

  • Ohodnoťte príspevok !
    / hemendex / Júl 31, 2009 / Reaguj

    Pri vsetkej ucte k redakcii Medialne.sk…
    Web sluziaci k informovanosti verejnosti by mal podla mna prejst pri redizajne aspon informacnou anketou svojich citatelov, ktorym je primarne urceny. Chapem, ze tato cela zmena nieco stoji a objednavatel to chce mat cim skor hotove, takze hodnotenie citatelmi a vyber toho najlepsieho by ho nielen zdrzal, ale celu proceduru i predrazil, ALE… predsa len, ak ma byt cela zmena k nicomu a web je neprehladny, skaredy a 98% jeho citatelov je z neho znechutenych, bolo by skutocne lepsie, keby sa cela zalezitost prehodnotila a akceptovali sa pripomienky tych, ktori ho denne citaju.
    PS – osobne sa mi velmi paci ten Tomasov navrh, ak uz teda nema sancu na uspech, nech sa nim kompetentni aspon inspiruju…

    • Ohodnoťte príspevok !
      / evosonic / Júl 31, 2009 / Reaguj

      Ano, Hemendex to cele vyborne vystihol. Nemam k tomu co dodat, iba SUHLAS. Zaroven nemozem celkom suhlasit s panom Augustinom, ze kazda takato zmena prinasa najma negativne reakcie. Skutocne, keby prisli napr. s navrhom od Tomasa, tak sa domnievam, ze tych negativnych reakcii by bolo menej. Aj ked ani s jeho grafikou som v tomto pripade nie celkom stotozneny. Avsak pri porovnani z toho vychadza ako vitaz. Sucasna grafika Medialne.sk je este stale zaujimava a mohla kludne pokracovat … a to sa pri tom vsetkom vobec nepovazujem za konzervativneho cloveka, skor progresivneho. Lenze na novom Medialne.sk nevidim nic dobre – progresivne. Je to robene nasilu – len aby nieco bolo. Bohuzial.

      • Ohodnoťte príspevok !
        / Tomáš Abaffy / Júl 31, 2009 / Reaguj

        Nechcel som sem dávať link, ale vidím, že tu už je, tak nič, som rád, že sa vám páči.

        Berte to prosím tak, že nič netrvá večne, od roku 2004 som robil všetky dizajny Mediálne.sk, a teraz po piatich rokoch chcú niečo iné. Predpokladám, že ten návrh čo prezentujú ešte nejak upravia, lebo niektoré typografické a iné detaily sú viditeľne nedorobené (teda verím, že je to nedorobené).

        • Ohodnoťte príspevok !
          / hemendex / Júl 31, 2009 / Reaguj

          Ved dobre, ja chapem, ze zmenu niekedy treba, ale nech sa teda zmeni to, co nebolo dobre a nie vsetko a to este k horsiemu… Ved aj pribuzny web Radiotv.cz(sk) presiel niekolkymi redizajnami a konecne ten posledny je celkom prijemny a funkcny… Ale toto, co spachali grafici z Medialne.sk, je nieco otrasne… ved dobre, ked si doma vymalujem kuchynu na kriklavozeleno, budem v nej trpiet sam, ale Medialne.sk ma obrovsku navstevnost a je smutne, ak sa novy dizajn paci 2 % z nas, ale hlavne, ze su s nim spokojni samotni autori…
          - titulky su male, nevyrazne (najma v tom ciernom ramiku), neuputaju…
          - ten pätkový font je necitatelny, hodi sa skor do tlacenych publikacii, na webe posobi strasne neprirodzene, preco radsej nepouzit “nepätkové” pismo, tak, ako to ma napr. SME.sk?
          - blogy a vobec aj ostatne rubriky su na stranke “rozhadzane” – aspon pre tie blogy sa mohol urobit specialny stlpec, kde by boli umiestnene sumernejsie, lebo kedze kazdy ma inak graficky ladeny banner, vyzera to, ze to nie je sucast stranky, ale otravne reklamy
          - jedine, co je v ramci moznosti pekne, je prava spodna cast, kde je v sedom rastri rubrika “nazory”, “fora” atd.
          - osobne by som kazdu rubriku farebne odlisil (tak, ako to ma v navrhu Tomas), titulky dal BOLDom, text jednoduchsim fontom, mensi a trebars ku kazdej teme piktogram TV, Radia (a pod.), aby clovek hned vedel, o aky okruh informacie ide – samozrejme, datumy prispevkov by nemali byt v jednom riadku a hlavne vyraznejsie oddelene od nadpisov, aby nezanikali (zrejme toto sa este doladuje) a vrchny nosny banner s logom MEDIALNE by bolo dobre – ak uz nie zmensit – tak aspon ozivit nejakou kolazou, lebo je tam strasne vela “hlucheho” modreho priestoru…
          Ale… mozno si aj zvykneme :)

        • Ohodnoťte príspevok !
          / evosonic / Júl 31, 2009 / Reaguj

          Tomas, nezastavajte sa ich az tak velmi, ja viem, ze si chcete udrzat dobre vztahy po tych rokoch, ale… Ale tu nejde o to, ci nieco trva vecne. Skor je problem, ze Medialne.sk sa vybralo po stranke grafiky tou nespravnou cestou. Zrazu nam ponukaju uplne tuctovy redacny system, nezaujimavy, neprehladny, na rozdiel od tohto dozivajuceho. Co pekne nam to chystaju? Okrem mozno Hemendexom spominanej pravej spodnej casti asi nic – nie je to trochu malo?! Pripravovany redizajn vyzera ako nepodareny template okopirovany z ineho webu (pozor – neobvinujem, viem ze tak nie je, len ze to tak vyzera). Mrzi ma, ze chlapci z Medialne.sk su mali pani na to, aby si povedali, ze takyto dizajn v ramci ETrendu nechceme. Alebo vari s tymto “vytvorom” suhlasili? Informacne hodnotna webka prichadza o svoju tvar. Bohuzial.

          • Ohodnoťte príspevok !
            / hemendex / Júl 31, 2009 / Reaguj

            nehovoriac o tom, ze ako pozeram, tak samotny ETREND.sk sa meni podla tej istej sablony… a mozme tu aj dva metre skakat, nepomozeme si, uz je to odklepnute :(

            • Ohodnoťte príspevok !
              / evosonic / Júl 31, 2009 / Reaguj

              Presne tak, a na tom celom je “najlepsie” to, ako nas ide niekto presviedcat, ze ta modra stena je cervena. Tazko argumentovat, ze je to pekna a moderna stranka, ked vidime, ze to tak nie je.

  • Ohodnoťte príspevok !
    / Pablo / Júl 31, 2009 / Reaguj

    Ja teda nerozumiem čo je na tom zas tak strašné. Tá Abaffyho skica sa mi páči viac, ale toto je tiež celkom pekné.

  • Ohodnoťte príspevok !
    / Palo Rabara / Júl 31, 2009 / Reaguj

    je to výrazná zmena, takže je asi pochopiteľné, že sa tu strhla takáto búrka. Podľa mňa je hlavička jednoznačne lepšia (mne sa “zrkadlá” nepáčia). Aj farby pôsobia jemnejšie.

    Treba už len vychytať chyby a dúfať, že si čitatelia zvyknú. A oni si zvyknú:)

    • Ohodnoťte príspevok !
      / GlamBoy / Júl 31, 2009 / Reaguj

      lenže “čitatelia si zvyknú” je veľmi falošný prístup, čo si budeme nahovárať, ten nový “redizajn” je strašný

    • Ohodnoťte príspevok !
      / krtko / Júl 31, 2009 / Reaguj

      Aj na veci, ktoré sa nám nepáčia sa dá zvyknúť. To však neznamená, že sa nám začali páčiť, keď si zvykneme :)

  • Ohodnoťte príspevok !
    / scheibi / Júl 31, 2009 / Reaguj

    Je zaujímavé, že redakcia sa po toľkých názoroch nevyjadrila znovu. Aj Bohumil Stejskal, inak výrečný to človek, podozrivo mlčí…

    • Ohodnoťte príspevok !
      / evosonic / Júl 31, 2009 / Reaguj

      Ako uz mozu zareagovat po vyjadreni pana Augustina: “…tento redizajn je skor povinnostou, ako nasou volou…”. Tym sa povrdzuje to, co som pisal uz vyssie, ze chalani z Medialne.sk su mali pani na to, aby mohli nieco do toho hovorit. Tento “redizajn” je povinna jazda s cielom – aby bola za kazdu cenu nejaka zmena. O vyzname takehoto ciela si hadam kazdy urobit usudok sam.

  • Ohodnoťte príspevok !
    / Radoslav Augustín, Mediálne.sk / Júl 31, 2009 / Reaguj

    Dobry den, dakujem vam vsetkym. Je pre nas uzasne pozorovat, ze riesite umiestnenie tych-ktorych prvkov na webe a ich podobu. Za cely cas dizajnu, ktory pouzivame do dnes, sme to nepozorovali. Cenna skusenost.

    Kedze ste pre nas ti najcennejsi, chceli sme vam web ukazat skor, ako bude vonku oficialne. Za cenu, ze je este rozbity. Preto je prirodzeny negativny vnem, ktory tu prevlada.

    Ale ja som uz tuto temu otvaral s odkrytymi kartami: ide o nedokoncenu, rozbitu veriu s typografickymi nedostatkami, ale kontury zmeny su jasne. Vo vseobecnosti riesite prave typografiu a rozbite prvky. Riesite teda teda nieco, co sa este meni.

    Verim, ze po case aj vsetci kritici ocenia, ze len vdaka tomuto redizajnu sa moze tento web opat rozvijat a prinasat opat po dvoch rokoch nove funkcie a sucasti. A to uz prve dni po redizajne.

    Vďaka za cast konstruktivnych pripomienok, mame ich v to-do liste.

    • Ohodnoťte príspevok !
      / evosonic / Júl 31, 2009 / Reaguj

      Dobry den p. Augustin,
      chcem sa opytat, v com Vam brail sucasny design v ramci rozvoja webu? Naozaj si myslite, ze prave s tym, co ukazujete ako nastupcu (aj po odstraneni typografickych nedostatkov) mate sancu ist dalej? V zasade som za inovacie a moderne prvky, ale preco sa nemozem zbavit dojmu, ze to co prichadza je naozaj krokom spat?

    • Ohodnoťte príspevok !
      / hemendex / Júl 31, 2009 / Reaguj

      Okej, dohodnime sa, ze teda budeme novy dizajn hodnotit, az ked bude oficialne spusteny, uprimne dakujeme za moznost prezriet si jeho betaverziu a budeme dufat, ze od toho, na ktory sa tu v diskusii spustila lavina kritiky, sa bude extremne lisit :)

      Este k prvemu odstavcu pana Augustina – samozrejme, ze my, Vasi pravidelni citatelia, riesime komplexne celu graficku i obsahovu stranku oblubeneho portalu, pretoze je logicke, ze ho chceme mat “na svoj obraz” a najst na nom aktualne informacie hned po vstupe, bez nejakeho “ctrl+F” :) A preto aj kritizujeme, ak tomu tak nie je, pretoze ten novy v nas (mozem takto v mnoznom cisle za vsetkych?) vyvolava skor rozpaky a obavu, ze sa udialo nieco, co sa nemuselo, ved to tu fungovalo skvele… A robit redizajn len preto, ze uz dlho sa nerobil, je kontraproduktivne. Nie je to len pripad Medialne.sk a nielen webova problematika – tento trend je dnes asi velmi oblubeny vo vsetkych printovych ci elektronickych mediach – prznia sa loga, jingle, cele dizajmanualy, rusia kvalitne relacie, rubriky, kradnu napady a rotuje Desmod…
      Je prirodzene, ze sme ticho, ak sme spokojni a rozputame tu povstanie, ked nam kradnu oblubenu hracku, mozno sme skutocne mali dennodenne chvalit dizajn webu, aby ho nezacali menit, mozno skutocne isty diel viny na tom mame aj my… Ale skuste pochopit rozcarovanie tych, ktori si ako prvu rannu stranku na webe otvoria Medialne.sk a zrazu sa im ukaze toto nove oné…
      Ved dobre, ako som slubil, pockame, co to bude, ked to bude naostro, mozno som len teraz zbytocne trieskal do klaves a my budeme nakoniec nadseni, len Vas chcem poprosit (ak uz je proces redizajnu webu nezvratny), skuste pre buducnost taketo velke zmeny avizovat este predtym, ako sa schvali finalne rozhodnutie a prekonzultovat to s citatelmi, resp. im ponuknut aspon scasti zasiahnut do nich. Nech uz nakoniec date na ich nazor alebo nie, bude to z Vasej strany velmi pekne gesto, ktore my zase ocenime minimalne drasticky nizsim poctom vykricnikov v nasich diskusnych prispevkoch :)
      Tak!

      • Ohodnoťte príspevok !
        / scheibi / Júl 31, 2009 / Reaguj

        Veľmi pekne dopovedané. Úplne súhlasím a rovnako dúfam, že zajtra nezažijem taký šok, aký som zažil včera.

      • Ohodnoťte príspevok !
        / Radoslav Augustín, Mediálne.sk / Júl 31, 2009 / Reaguj

        Vdaka a odpoviem na jednu zasadnu vec, v ktorej sme sa asi nepochopili. My neriesime ziadnu samoucelnu zmenu. Uprava dizajnu je nevyhnutna, pretoze konecne prechadzame na profesionalny a rozvijatelny redakcny system, tj. CMS system, technicke zazemie.

        Nemozete pouzit omietku zo stareho domu, ked staviate novy. Cele Medialne sa muselo nakreslit nanovo. Dopad zmien, ktore sa deju na Medialne, je z dlhodobeho hladiska vyslovene pozitivny. Prikladov vyhod su desiatky: napriklad uplne jednoducha vec. Vy nam napisete, ze mame bug. My vam napiseme, ze zachvilu je opraveny. Dosial sme vam museli pisat, ze to nejde.

        Prave to nam umozni rozvoj, prinasat nove funkcie a sucasti. Redizajn je popri tom skor podruzna zalezitost. Som presvedceny, ze o rok budeme rekapitulovat len pozitivne dosledky prechodu na novy CMS.

        • Ohodnoťte príspevok !
          / hemendex / Júl 31, 2009 / Reaguj

          No vidite, niet nad rozumne argumenty :) V podstate ste si odniesli cele moje rozcarovanie nad niecim uplne inym… Je mi jasne, ze medialny spravodajsky web je predovsetkym o aktualnom infe, ktore dufam neutrpi ziadnu ujmu, to pozlatko je len nieco navyse a nas vydesil ten prvy (este stale dufam, ze surovy) betadizajn. Dufam, ze o rok budeme teda bilancovat len to pozitivne :)
          A ja idem na pivo a rano budem rekapitulovat, ci to bol dobry napad.

        • Ohodnoťte príspevok !
          / evosonic / Júl 31, 2009 / Reaguj

          Pan Augustin, nehnevajte sa, ale toto je asi taky argument, ako ked si kupujem nove auto, tak sice mozem novsi model, ale farba sa uz neda vybrat taka, aku chcem. Napriek tomu, ze migrujete na novy redakcny system ste nemuseli degradovat grafiku o niekolko levelov nizsie. Chapem, ze rovnaky ten web by uz nebol, lebo je tam napr. ine rozlozenie modulov, posuny riadkov a neviem co este. Ale Vy ste si jednoducho nedali namahu priblizit sa povodnemu webu a graficky nan naviazat. Jednoducho sa grafika odflakla coho vysledkom bude nove Medialne.sk. Je jednoduchsie tvrdit, ze takto to ma byt, ako sa s tym trosku potrapit – urobit evoluciu, nie revoluciu. Ale ako vravim, toto je dokonca downgrade. V priebehu vikendu necakam nic ine v porovnani s tym, co ste nam ponukli ako “ochutnavku”. Sami ste totiz uviedli, ze zakladne crty uz zostanu nezmenene.

          A neda mi este jednu poznamku. Mam pocit, ze vyjadrenia typu – chceli sme Vam v predstihu ukazat novy dizajn, lebo Vy nasi citatelia ste pre nas najcennejsi … su len akymsi maskovanim uz pokazenej roboty. Skor tu islo o prinesenie horucej novinky – zaujimavosti. Den – dva pred spustenim uviest ukazku, aby sme my – citatelia mohli prispievat nejakymi postrehmi … to mi uz pride dost smiesne. Nehnevajte sa prosim na mna za moje vyjadrenia, ale som uprimne sklamany z toho, co nas cez vikend postihne. Koniec koncov – je to Vas web a robte s nim, co chcete :)

  • Ohodnoťte príspevok !
    / scheibi / Júl 31, 2009 / Reaguj

    Pridajte sa k skupine, ktorá nechce nový dizajn medialne.sk: http://www.facebook.com/group.php?gid=112115578111

    • Ohodnoťte príspevok !
      / najki / Júl 31, 2009 / Reaguj

      paneboze, cakala som, ze niekto taku skupinu zalozi, ale dufala som, ze sa tak nestane

      • Ohodnoťte príspevok !
        / LIVER / August 1, 2009 / Reaguj

        Najki! :-)
        Vytvorme teda na Facebook-u kontra skupinu: “Panebože, čakala som, že niekto takú skupinu založí, ale (úplne márne) som dúfala, že sa tak nestane”

        • Ohodnoťte príspevok !
          / najki / August 1, 2009 / Reaguj

          :D to by bola naozaj paradoxna skupina LOL

  • Ohodnoťte príspevok !
    / scheibi / August 1, 2009 / Reaguj

    No čo, rozmysleli ste si to s tým spustením? :-)

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.

Viac v rubrike Zmeny na Mediálne.sk